ΧΡΥΣΟΥΝ AΙΩΝ (ΙΙ)

ΚΑΙ ΠΡΙΧΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΕΛΑΝΙ..ΙΔΟΥ, Ο ΓΕΡΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Π.Χ. ΗΛΘΕ ΠΡΟΣ ΕΠΙΡΡΩΣΙΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ. ΟΥΡΑΝΟΜΗΚΕΙΣ ΙΘΥΦΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ, ΖΥΜΕΣ ΓΙΑ ΠΙΤΣΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ ΚΑΙ O LANDSCAPE ARTIST CHRISTO, ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΑ ΓΚΑΤΖΕΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ, ΜΟΝΟΧΟΡΔΑ ΠΟΥ ΒΑΡΑΝΕ 40 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ 40 ΝΥΧΤΕΣ ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΙΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΝ ΕΝ ΕΚΣΤΑΣΕΙ ΖΟΡΜΠΑΔΕΣ, BIGGER THAN LIFE. ΝΑΙ. ΝΑΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΕΤΑΙ, ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΖΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΚΡΥΚΟΚΚΟ ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤΣΟΥΑΝ ΜΑΘΕΣ.. ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΜΟΥ ΛΑΔΙ ΩΣ ΚΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ.ΘΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ Ν’ ΑΝΟΙΞΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, ΘΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΜΑΣ ΟΣΟ ΕΝΑ ΡΕΤΙΡΕ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ, ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΡΑ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ. Ω ΘΕΕ ΜΟΥ. ΔΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΕΟΠΠΥ, ΟΙ ΚΡΟΝΟΛΗΡΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ!

Σχολιάστε

